Serviceportalen

Service.ucl.dk er din nye serviceportal.

Service.ucl.dk

Service.ucl.dk er din indgang til Studieservice, IT og Facility. 

Hos Studieservice kan de være dig behjælpelig med Studieadministration, SU-vejledning, Internationale muligheder og Karrierevejledning. Har du behov for Studievejledning eller SPS-vejledning, så foregår det ved direkte kontakt til din studievejleder eller SPS-ansvarlige mens alle andre henvendelser til Studieservice, IT og Facility foregår via service.ucl.dk

Sådan logger du ind

Du går til adressen service.ucl.dk og logger ind med dit normale login, som du også bruger til at tilgå Itslearning og din UCL mail.

Her har du mulighed for at finde en masse nyttig viden eller oprette en sag. Den type service, du vælger, afgør, hvilket fagligt team som vil modtage din henvendelse. Drejer det sig fx om SU, vil det være SU-vejledningen, som svarer dig. 

Hvis du har problemer med at logge ind, kan du kontakte IT-supporten på 63 18 44 44.  

Vejledning til serviceportal

Overblik over åbne og lukkede sager

Du modtager i din UCL-mail en kvittering for, at vi har modtaget din henvendelse, og her får du også oplyst et sagsnr., som følger mailkorrespondancen, frem til sagen er afsluttet og lukket. Når sagen er oprettet, kan du kommunikere om sagen fra din UCL-mail og/eller serviceportalen.

Fandt du den information du søgte?