Få inspiration til inkluderende læringsmiljøer, hvor elever med læse- og skrivevanskeligheder kan deltage og udvikle sig!
Hvordan kan læringsrum, fællesskabende pædagogik og teknologi styrke deltagelse og motivation hos elever med læse- og skrivevanskeligheder? På dette webinar får du både teoretisk indsigt og konkrete eksempler fra praksis.
Vi præsenterer et undervisningsforløb for en specialskole, hvor kreativitet og natur bruges som omdrejningspunkt for læring, samtidig med at UDL-principper og digitale værktøjer understøtter deltagelse og inklusion.
Derudover deler vi erfaringer fra praksis, elevaktiviteter og refleksioner samt resultater fra en undersøgelse af elever oplevelse af "Rum og Materialitet" i grundskolen.
Webinaret er gratis og henvender sig til fagprofessionelle og studerende, der arbejder med - eller uddanner sig til at arbejde med - undervisning og inklusion af elever med læse- og skrivevanskeligheder. Det er relevant for dig, der er lærer, pædagog, læsevejleder, ordblindelærer, inklusionsvejleder, skoleleder eller studerende.
Tilmeld dig via linket øverst på siden og bliv inspireret til at skabe inkluderende læringsmiljøer, hvor alle elever kan deltage og udvikle sig.